Resumen
Visual Thinking is hot!
Companies are changing and in order to adapt and keep up they need to be flexible and fast. This calls for new tools. Visual Doing teaches you how to use these tools properly and will improve your visual craftsmanship and broaden your skillset. It's a practical and accessible handbook for incorporating visual thinking into your daily business and communication, picking up where the previous book Visual Thinking left off.
We lead you through a new range of exercises, techniques and subjects which will help you to tell your own visual story by looking at these subjects from different perspectives: 'me as an individual', 'we as a team' and 'us as a company.' It helps you to clarify complex information, pitch innovative strategies and foster a visual culture within your organization.
Learn how to show and share your ideas in a fun, clear and compelling way so you can inspire, engage and activate yourself and others.
El pensamiento visual está de moda.
Las empresas están cambiando y para adaptarse y mantenerse al día necesitan ser flexibles y rápidas. Esto requiere nuevas herramientas. Visual Doing le enseña a utilizar estas herramientas adecuadamente y mejorará su destreza visual y ampliará su conjunto de habilidades. Se trata de un manual práctico y accesible para incorporar el pensamiento visual a su negocio y comunicación diarios, que retoma lo que dejó el libro anterior Visual Thinking.
Le conducimos a través de una nueva gama de ejercicios, técnicas y temas que le ayudarán a contar su propia historia visual, examinando estos temas desde diferentes perspectivas: "yo como individuo", "nosotros como equipo" y "nosotros como empresa". Le ayudará a clarificar información compleja, lanzar estrategias innovadoras y fomentar una cultura visual dentro de su organización.
Aprende a mostrar y compartir tus ideas de forma divertida, clara y convincente para que puedas inspirarte, comprometerte y activar a ti mismo y a los demás.