000 -LEADER |
fixed length control field |
02687nam a22002177a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
OSt |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20231129180134.0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
220519r20192018ne a|||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-90-6369-499-9 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
umsa |
Language of cataloging |
spa |
Transcribing agency |
umsa |
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER |
Classification number |
HD 30.3 |
Item number |
.B73 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Brand, Willemien |
9 (RLIN) |
22746 |
245 1# - TITLE STATEMENT |
Title |
Visual doing : |
Remainder of title |
applying visual thinking in your day-to-day business / |
Statement of responsibility, etc |
Willemien Brand. |
264 #1 - PRODUCCION, PUBLICACION, DISTRIBUCION, FABRICACION Y DERECHOS DE AUTOR |
Lugar de producción, publicación, distribución, fabricación |
Amsterdam, The Netherlands : |
Nombre del productor, editor, distribuidor, fabricante |
BIS publishers, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o derechos de autor |
c2018. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
144 p. : |
Other physical details |
il. ; |
Dimensions |
25 cm. |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Resumen<br/>Visual Thinking is hot!<br/>Companies are changing and in order to adapt and keep up they need to be flexible and fast. This calls for new tools. Visual Doing teaches you how to use these tools properly and will improve your visual craftsmanship and broaden your skillset. It's a practical and accessible handbook for incorporating visual thinking into your daily business and communication, picking up where the previous book Visual Thinking left off.<br/>We lead you through a new range of exercises, techniques and subjects which will help you to tell your own visual story by looking at these subjects from different perspectives: 'me as an individual', 'we as a team' and 'us as a company.' It helps you to clarify complex information, pitch innovative strategies and foster a visual culture within your organization.<br/>Learn how to show and share your ideas in a fun, clear and compelling way so you can inspire, engage and activate yourself and others.<br/><br/><br/>El pensamiento visual está de moda.<br/><br/>Las empresas están cambiando y para adaptarse y mantenerse al día necesitan ser flexibles y rápidas. Esto requiere nuevas herramientas. Visual Doing le enseña a utilizar estas herramientas adecuadamente y mejorará su destreza visual y ampliará su conjunto de habilidades. Se trata de un manual práctico y accesible para incorporar el pensamiento visual a su negocio y comunicación diarios, que retoma lo que dejó el libro anterior Visual Thinking.<br/><br/>Le conducimos a través de una nueva gama de ejercicios, técnicas y temas que le ayudarán a contar su propia historia visual, examinando estos temas desde diferentes perspectivas: "yo como individuo", "nosotros como equipo" y "nosotros como empresa". Le ayudará a clarificar información compleja, lanzar estrategias innovadoras y fomentar una cultura visual dentro de su organización.<br/><br/>Aprende a mostrar y compartir tus ideas de forma divertida, clara y convincente para que puedas inspirarte, comprometerte y activar a ti mismo y a los demás.<br/><br/> |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name as entry element |
Comunicación visual |
9 (RLIN) |
4260 |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name as entry element |
Comunicación en la administración |
9 (RLIN) |
3390 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Libros |