Calidad en el servicio / (Record no. 43080)

000 -LEADER
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001 - CONTROL NUMBER
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003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
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020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-607-17-0266-1
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number HF
-- 5415.5
-- .H47
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Hernández Castillo, Claudia
9 (RLIN) 15951
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Calidad en el servicio /
Statement of responsibility, etc Claudia Hernández Castillo.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Trillas,
Date of publication, distribution, etc reimpresión 2011.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 127 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 24 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: Como todo tipo de negocios, la hotelería tiene la premisa fundamental de ofrecer servicios de calidad al cliente, y esto sólo se logra mediante el buen funcionamiento de cada uno de los departamentos de un hotel. Atención al huésped, efectividad en el servicio, actitud hacia el trabajo, etc., son elementos básicos de la cultura de servicio que se analizan en este libro, junto con otros temas importantes para los estudiantes de turismo y prestadores de servicios que se propongan alcanzar la calidad total en la industria de la hospitalidad.<br/> Contenido selecto:<br/> -Cultura de calidad de servicio<br/> -¿Qué espera el huésped de un hotel?<br/> -Perfil del prestador de servicios<br/> -Labor de supervisor<br/> -Calidad total<br/> -La primera obligación: actitud positiva<br/> -Filosofía del verdadero servicio<br/> -Manejo del departamento de concierge<br/> -Manejo del departamento de atención a huéspedes<br/> -Manejo del centro de negocios<br/> -Reservaciones<br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: p. 125-127
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Servicio al cliente
9 (RLIN) 12968
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000016478 9 HF 5415.5 .H47 000016478 2024-04-22 2020-03-10 1 2014-11-10 Libros