Evaluación de los aprendizajes : (Record no. 42642)

000 -LEADER
fixed length control field 01406nam a2200253 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 007570
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090719.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 110217s2008 mx spa
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-970-26-1560-6
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LB
-- 2822.75
-- .P56
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Pimienta Prieto, Julio Herminio
9 (RLIN) 10241
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Evaluación de los aprendizajes :
Remainder of title un enfoque basado en competencias /
Statement of responsibility, etc Julio Herminio Pimienta Prieto.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Pearson educación,
Date of publication, distribution, etc 2008.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent ix, 134 p. ;
Dimensions 24 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: La evaluación puede verse como un conjunto de actividades que ayudan a emitir juicios en función de criterios previamente establecidos, con el objetivo de tomar una decisión. Partiendo de este concepto, la evaluación del aprendizaje se convierte en una etapa muy importante dentro del proceso enseñanza-aprendizaje que impulsa la toma de decisiones coherente, a partir de la valoración de criterios objetivos.<br/>En esta obra el autor comparte sus experiencias y su conocimiento en el área, y ofrece una guía práctica para diseñar instrumentos para la evaluación de los aprendizajes de los alumnos.<br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Bibliografía: p. 129-130
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: p. 131-134
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Evaluación educativa
9 (RLIN) 15167
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Competencia basada en la educación
9 (RLIN) 14083
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000015902 2 LB 2822.75 .P56 000015902 2024-04-22 2019-01-24 1 2014-11-10 Libros