¿Qué es el branding? / (Record no. 42522)

000 -LEADER
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020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-84-252-2304-4
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number HD
-- 69
-- .B7
Item number H4218
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Healey, Matthew
9 (RLIN) 14788
245 11 - TITLE STATEMENT
Title ¿Qué es el branding? /
Statement of responsibility, etc Matthew Healey; traducción Darío Giménez.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Barcelona, España :
Name of publisher, distributor, etc Gustavo Gili,
Date of publication, distribution, etc c2009.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 256 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 22 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Título original: What is Branding?
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: A medida de las prácticas comerciales se globalizan, el branding se convierte en un elemento especialmente clave. Una marca es una promesa de satisfacción, una metáfora que opera como un contrato no escrito entre el producto y el consumidor, el vendedor y el comprador, el contexto y quienes lo habitan, un espectáculo y el público que lo disfruta. Cada uno de estos "consumidores" se forma una opinión sobre la marca a partir de su experiencia, pero puede verse influido por la forma de publicitar el producto y gran parte del comportamiento del consumidor se guía por impulsos emocionales. ¿Qué es el branding? Es una guía accesible para adentrarnos en esta disciplina. Analiza el corazón que constituye la marca, explira el proceso de gestión de la marca y extrae conclusiones útiles para cualquiera que deba enfrentarse a los desafíos del branding.<br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Bibliografía: p. 250-251
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: 252-255
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Productos de marca registrada
9 (RLIN) 14789
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Productos de marca
9 (RLIN) 14790
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Administración de productos
9 (RLIN) 14791
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
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