Hipertexto : (Record no. 41246)

000 -LEADER
fixed length control field 01734nam a2200253 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 005927
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090626.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 080630s2003 ag spa
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 987-1004-20-6
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LB
-- 1028.3
-- .S26
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name San Martín, Patricia
9 (RLIN) 11824
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Hipertexto :
Remainder of title seis propuestas para este milenio /
Statement of responsibility, etc Patricia San Martín.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Buenos Aires, Argentina :
Name of publisher, distributor, etc La Crujía,
Date of publication, distribution, etc 2003.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 205 p. ;
Dimensions 20 cm.
440 #0 - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
Title Inclusiones
9 (RLIN) 11825
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: El procesamiento electrónico del texto representa el cambio más importante en la tecnología de la información desde el desarrollo del libro impreso. Es la facultad de conexión electrónica lo que crea el hipertexto o hipermedio: una textualidad compuesta de bloques y nexos electrónicos que, casi instantemente, implican y dan la posibilidad de descubrir la multiplicidad de nuevas formas de lectura y escritura.<br/>¿Qué implica saber leer y escribir hipertextualmente en el contexto actual? ¿Cómo construimos sentido en la multiplicidad y fragmentación? Surge hoy para los docentes una necesidad de reflexión sobre cómo podríamos concebir la educación teniendo en cuenta estas complejidades.<br/>Constituye un compromiso ético sustentar una acción educativa efectiva en contextos multiculturales, siendo ineludible ubicarnos en la realidad cognitiva y expresiva no de sujeto arquetípico, sino de un sujeto único poseedor de una identidad compleja en permanente proceso de resignificación.<br/><br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Bibliografía: p. 175-183
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Tecnología educativa
9 (RLIN) 11826
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Sistemas hipertexto
9 (RLIN) 3
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000014002 1 LB 1028.3 .S26 000014002 2024-04-22 2017-08-31 1 2014-11-10 Libros