Marketing / (Record no. 40808)

000 -LEADER
fixed length control field 01750nam a2200277 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 005472
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090609.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 070224t20062006mx a 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 970-686-547-0
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number HF 5415
Item number .L3518 2006
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Lamb, Charles W.
9 (RLIN) 3668
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Marketing /
Statement of responsibility, etc Charles W. Lamb, Jr., Joseph F. Hair, Jr., Carl McDaniel; traducción Manuel Ortiz Staines; revisión técnica Magdalena Figueroa Cruces.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 8a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Thomson,
Date of publication, distribution, etc c2006.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent xxix, 746 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 28 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: Con esta edición, la octava, Marketing de Lamb, Hair y McDaniel cumple 16 años, tiempo en el que se ha convertido en uno de los textos académicos más importantes de esta disciplina. Con toda esa experiencia, los autores han hecho una versión más atractiva; ahora se incluye una gran cantidad de ejemplos reales relacionados con la industria del espectáculo (cine, TV, música y videojuegos), a fin de cumplir con dos objetivos: enseñar con amenidad y, en consecuencia, que lo estudiado le quede totalmente claro al estudiante.<br/><br/>Características. <br/>Presenta un glosario con las diferentes formas en que se conocen algunos términos de marketing en varios países de América Latina y España.<br/><br/>El capítulo 19, Marketing por internet está traducido al español en el sitio Web de Thomson Learning Iberoamérica.<br/><br/>Incluye al final dos casos latinoamericanos actualizados.<br/>
534 ## - ORIGINAL VERSION NOTE
Main entry of original Título original: Marketing
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Mercadotecnia
9 (RLIN) 1554
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Mercadotecnia
9 (RLIN) 1570
General subdivision Administración
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Hair, Joseph F.
9 (RLIN) 2369
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name MacDaniel, Carl
9 (RLIN) 3669
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000013198 4 HF 5415 .L3518 2006 000013198 2024-04-22 2023-09-27 1 2014-11-10 Libros