Función directiva escolar : (Record no. 38940)

000 -LEADER
fixed length control field 01622nam a2200241 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 003313
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090504.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 051115s1998 mx # 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 970-20-0002-5
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LB 2806
Item number .R62
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Rodríguez Flores, María Eugenia
9 (RLIN) 6479
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Función directiva escolar :
Remainder of title guía de autopefeccionamiento /
Statement of responsibility, etc María Eugenia Rodríguez Flores.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Castillo,
Date of publication, distribution, etc 1998.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 186 p. ;
Dimensions 24 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: Este trabajo está dirigido al director de Educación Básica con el propósito de apoyar su función en la línea de la dirección científica. En él se aportan una serie de instrumentos prácticos, con el propósito de que el personal directivo pueda obtener una visión clara de las condiciones que prevalecen en la escuela que dirige y que derivará en un esquema metodológico que le permita realizar una caracterización objetiva de la misma. Asimismo, se le invita a definir los estilos de liderazgo que asume, para replantear su función dentro del consejo técnico, al que deberá activar como órgano escolar, y desde el cual se impulsará el autoperfeccionamiento de sus miembros mediante un modelo de intervención conformado por cinco áreas:<br/>a) Organización<br/>b) Desarrollo personal,<br/>c) Análisis de la actividad pedagógica profesional,<br/>d) Planteamiento de problemas pedagógicos y<br/>e) Autosuperación profesional<br/><br/><br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Bibliografía: p. 179-186
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Administración escolar
9 (RLIN) 1934
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000005166 LB 2806 .R62 000005166 2024-04-22 1 2014-11-10 Libros