Técnicas de diseño curricular / (Record no. 38932)

000 -LEADER
fixed length control field 01709nam a2200265 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 003305
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090504.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 051115t20032003mx # 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 968-18-4874-8
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LB 2806.15
Item number .N4418
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Nelson, Annabelle
9 (RLIN) 6456
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Técnicas de diseño curricular /
Statement of responsibility, etc Nelson Annabelle; traducción Claudio Ardisson; revisión Cecilia Weckmann González.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Limusa,
Date of publication, distribution, etc c2003.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 127 p. ;
Dimensions 23 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: En esta obra se exponen técnicas específicas y prácticas de diseño curricular que permitan al profesor preparar el equivalente de una unidad tomada de un libro de texto, pero con una diferencia, que la unidad comunique con precisión la esencia del concepto, y permita al alumno participar activamente a fin de garantizar el dominio cabal de dicho concepto.<br/> Este libro constituye una muestra de eficaces técnicas pedagógicas. Cada capítulo específica sus objetivos, plantea problemas comunes a cualquier profesional de la enseñanza y ofrece soluciones con amenos ejemplos. Además, sugiere actividades para reafirmar lo aprendido, e incluye definiciones y un glosario con términos clave en la enseñanza.<br/> Profesores, educadoras especiales, asesores en pedagogía y estudiantes normalistas de cualquier nivel, encontrarán en esta obra un auxiliar indispensable para su trabajo.<br/><br/><br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Bibliografía: p. 119-121
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: p. 123-127
534 ## - ORIGINAL VERSION NOTE
Main entry of original Título original: Curriculum design techniques
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Diseño curricular
9 (RLIN) 6457
Geographic subdivision E.U.A.
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Currículo
9 (RLIN) 1967
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000005884 LB 2806.15 .N4418 000005884 2024-04-22 1 2014-11-10 Libros
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000005885 LB 2806.15 .N4418 000005885 2024-04-22 2 2014-11-10 Libros