Las 22 leyes inmutables de la marca : (Record no. 38204)

000 -LEADER
fixed length control field 01587nam a2200241 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 002536
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090437.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 050630t20012001mx # 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 970-10-3124-5
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number HD 69
Item number .B7 R5318
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Ries, Al
9 (RLIN) 5123
245 14 - TITLE STATEMENT
Title Las 22 leyes inmutables de la marca :
Remainder of title cómo convertir un producto o un servicio en una marca mundial /
Statement of responsibility, etc Al Ries, Laura Ries; revisión técnica Horacio Marchand Flores.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc McGraw-Hill,
Date of publication, distribution, etc c2001.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent xi, 196 p. ;
Dimensions 21 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: Quisiera haber tenido acceso a este libro al principio de mi carrera. Las ideas que da son indispensables para cualquiera que pretenda hacer de un negocio una marca reconocida.<br/>Al Ries demuestra que los hombres de marketing necesitan dos habilidades: construir una marca y mantenerla viva. Utilizando ejemplos de empresas punteras y apoyándose en ideas ingeniosas, este libro les enseñara cómo transformarse en emprendedores o en expertos directivos<br/>Las leyes del marketing de al Ries convirtiendo mi empresa de software en una marca mundial, líder de una categoría de software totalmente nueva. Quien desee promocionar su empresa con éxito tiene que leer loas 22 leyes inmutables de la Marca.<br/><br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: p. 185-196
534 ## - ORIGINAL VERSION NOTE
Main entry of original Título original: The 22 inmutable laws of branding. How to build a product or service into a world class brand
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Marcas de fábricas
9 (RLIN) 5124
General subdivision Administración
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Ries, Laura
9 (RLIN) 5125
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000008434 3 HD 69 .B7 R5318 000008434 2024-04-22 2019-02-14 1 2014-11-10 Libros