Lenguaje visual : (Record no. 38094)

000 -LEADER
fixed length control field 01897nam a2200217 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 002423
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090433.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 050623t20002000mx a 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 970-92533-0-1
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number P 93.5
Item number .B6618
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Bonnici, Peter
9 (RLIN) 4723
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Lenguaje visual :
Remainder of title la cara oculta de la comunicación /
Statement of responsibility, etc Peter Bonnici; traducción Index book.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Luis Hernando Ramírez Cortés,
Date of publication, distribution, etc c2000.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 160 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 28 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: ¿Quién necesita conocer el lenguaje visual?<br/>Cualquiera que diseñe e implemente una identidad visual para un cliente...<br/>Cualquiera que encomiende un diseño y quiera mantener la integridad y consistencia en la personalidad de su compañía...<br/>Cualquiera que quiera trascender las reglas preestablecidas y dejar atrás la tiranía del "Logo Guardián"...<br/>Cualquiera que sienta que debe haber una mejor forma de instruir a los diseñadores, para conseguir resultados correctos...<br/>Cualquiera que sienta que debe haber una mejor forma de seleccionar un diseño, más allá del gusto personal del gerente; y está buscando una imagen de marca objetiva...<br/>Cualquiera que se preocupe tanto por el contenido, como por la forma...<br/>Cualquiera que intuya que más información es asimilada por el "corazón" que por la "cabeza", porque el lenguaje visual tiene el poder de abrir el corazón...<br/><br/>Toda comunicación tiene lugar a través del lenguaje: no todos los lenguajes usan palabras. El lenguaje visual es "apariencia y sentimiento" de un producto del diseño. Se comunica bajo la superficie - independientemente del mensaje llevado por textos e imágenes. Necesitamos saber lo que está diciendo.
534 ## - ORIGINAL VERSION NOTE
Main entry of original Título original: Visual language the hidden medium of communication
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Comunicación visual
9 (RLIN) 4260
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000008185 1 P 93.5 .B6618 000008185 2024-04-22 2016-02-24 1 2014-11-10 Libros
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000012274 3 P 93.5 .B6618 000012274 2024-04-22 2017-05-09 2 2014-11-10 Libros
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000014466 1 P 93.5 .B6618 000014466 2024-04-22 2018-11-08 3 2014-11-10 Libros