Marketing / (Record no. 37262)

000 -LEADER
fixed length control field 02066nam a2200277 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 001567
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090359.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 041230t20022002mx a 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 970-686-199-8
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number HF 5415
Item number .L3518 2002
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Lamb, Charles W.
9 (RLIN) 3668
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Marketing /
Statement of responsibility, etc Charles W. Lamb, Jr., Joseph F. Hair, Jr., Carl McDaniel; traducción Adolfo Deras Quiñones; revisión técnica Adriana Carranza.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 6a. ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Thomson,
Date of publication, distribution, etc c2002.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent xiv, 751 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 28 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: Si el objetivo constante de Charles Lamb, Joseph Hair y Carl McDaniel es añadir valor al cliente en cada nueva edición de este texto, Marketing 6ª., edición cumple cabalmente con ello y más:<br/>Los ejemplos para aplicar los principios fundamentales están totalmente renovados con respecto a las ediciones anteriores.<br/>Se reorganizó el material a fin de presentar coberturas amplias de todos los temas que debe tratar un curso verdaderamente contemporáneo de marketing.<br/>Para esta edición se incluye diez casos latinoamericanos; algunos de ellos vividos por los profesores que los prepararon.<br/>El capítulo 19 Marketing por Internet está disponible en nuestro sitio web y traducido al español.<br/>Se ha hecho un esfuerzo por reunir en el glosario las diferentes formas en que conocen algunos términos de marketing en varios países en América Latina y España.<br/>Se invitó a estudiantes de toda la región a participar en el diseño de la portada; esto como un paso más para crear libros que formen en cuenta "lo que nuestro lectores quieren ver".<br/>Al final de los capítulos se incluye la sección ¡Hágalo ahora! Que muestra al estudiante cómo utilizar en la realidad los conceptos estudiados.<br/>
534 ## - ORIGINAL VERSION NOTE
Main entry of original Título original: Marketing.
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Mercadotecnia
9 (RLIN) 1554
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Mercadotecnia
9 (RLIN) 1570
General subdivision Administración
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Hair, Joseph F.
9 (RLIN) 2369
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name MacDaniel, Carl
9 (RLIN) 3669
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000006028 HF 5415 .L3518 2002 000006028 2024-04-22 1 2014-11-10 Libros