Fundamentos de marketing de servicios : (Record no. 37252)

000 -LEADER
fixed length control field 01491nam a2200265 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 001557
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090359.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 041221s2002 mx # 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 970-686-202-1
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number HD 9980.5
Item number .H6318 2002
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Hoffman, K. Douglas
9 (RLIN) 3647
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Fundamentos de marketing de servicios :
Remainder of title conceptos, estrategias y casos /
Statement of responsibility, etc K. Douglas Hoffman, John E. G. Bateson; traducción Pilar Mascaró; revisión técnica Carlos Mondragón.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 2a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Thomson,
Date of publication, distribution, etc 2002.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent xxi, 569 p. ;
Dimensions 25 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: El principal interés de los autores es que el estudiante tome conciencia sobre los problemas específicos que hay en todo tipo de servicio al cliente. <br/><br/>La manera de exponer los temas permite flexibilidad al profesor para complementar la obra con sus propios materiales; lo anterior se debe a que la materia de marketing de servicios es relativamente joven en los planes de estudios.<br/><br/>Sin embargo, el nivel de actualización de este libro ubica a los lectores en lo que se necesita saber hoy para encarar con seguridad el difícil y cotidiano reto de prestar servicios con alta eficiencia.<br/><br/><br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: p. 558-567
534 ## - ORIGINAL VERSION NOTE
Main entry of original Título original: Essentials of services marketing
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Industria de servicios
9 (RLIN) 3648
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Mercadotecnia
9 (RLIN) 1554
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Bateson, John E. G.
9 (RLIN) 3649
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000005953 HD 9980.5 .H6318 2002 000005953 2024-04-22 1 2014-11-10 Libros
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2015-05-27 000011093 HD 9980.5 .H6318 2002 000011093 2024-04-22 2 2015-05-27 Libros