Cómo lograr la calidad en bienes y servicios / (Record no. 37211)

000 -LEADER
fixed length control field 01585nam a2200241 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 001516
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230203090357.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 041013t19991999mx # 000 u spa u
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 968-18-4501-3
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency umsa
Language of cataloging spa
Transcribing agency umsa
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number TS 156
Item number .C37 1999
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Cárdenas Herrera, Raúl A.
9 (RLIN) 3574
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Cómo lograr la calidad en bienes y servicios /
Statement of responsibility, etc Raúl A. Cárdenas Herrera.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 2a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México, D.F. :
Name of publisher, distributor, etc Limusa,
Date of publication, distribution, etc c1999.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 334 p. ;
Dimensions 23 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Resumen: Lograr la calidad debe ser uno de los propósitos por el que todo ser humano debe trabajar, para ello se requiere de cambios, pero tal vez usted desconoce el camino más conveniente para lograrlo. Con la publicación de este libro, el autor propone modificar nuestra forma de pensar para obtener la mentalidad abierta y creadora del mexicano del futuro.<br/> El contenido de la obra está respaldado por la amplia experiencia teórico-práctico del autor, dentro de la enseñanza del concepto de calidad en instituciones universitarias y empresas de bienes y servicios. Además, el ingeniero Cárdenas, ha incluido brevemente temas como Certificación, ISO 9000 y Referenciación (Benchmarking), de manera que, con la actualización del texto, este sea un material indispensable para empresarios, empleados, alumnos y profesores universitarios dispuestos a aprender calidad con CALIDAD.<br/>
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Bibliografía: p. 327-330
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: p. 331-334
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Servicios
9 (RLIN) 3575
General subdivision Control de calidad
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libros
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000005817 2 TS 156 .C37 1999 000005817 2024-04-22 2019-02-28 1 2014-11-10 Libros
          Acervo general UMSA Plantel Reforma UMSA Plantel Reforma 2014-11-10 000005818 4 TS 156 .C37 1999 000005818 2024-04-22 2020-02-19 2 2014-11-10 Libros